گل داوودی من

بی تو باران بوی تشنگی می دهد

گل داوودی من

بی تو باران بوی تشنگی می دهد

داوود کجا رفتی اخه ؟ خیلی بی انصافی

خیلی بی معرفتی

خیلی بی رحمی

خیلی نا مهربونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این همه التماست کردم

این همه برات اشک ریختم

داوود بغض سنگین تو گلوم هرگز تمومی نداره

تو دیگه بر نمیگردی

اما منم دیگه نمی تونم کسی رو دوست داشته باشم

همه ی ارزشهامو از دست دادم

دیگه هیچی برام مهم نیست

کارم شده یه گوشه بشینم و به خاطرات تو فکر کنم و گریه کنم

دیگه از همه دنیا و آ دماش بدم میاد

همه ی آدمها بی معرفتن همه یه روز آدمو تنها میزارن و میرن

کاش فقط یه ذره دلت به رحم می یومد

کاش فقط یه ذره ....

خیلی سنگدلی ..................................

دیگه زندگی حتی اگه تو هم باشی برام مفهومی نداره

چون دیگه هیچی برام مهم نیست

فقط می خوام بمیرم و راحت بشم ...

دوستت داشتم اما غرورت نذاشت اینو بفهمی و درک کنی

غرور بی جای تو نذاشت

دل سنگت نذاشت

نمی بخشمت داوود

نمی بخشمت چون هرگز نخواستی بفهمی یه دل دوستت داره

می سپرمت به خدا .

عزیزم برای همیشه خداحافظ .

 

داوود کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

من دارم دیوونه میشم .

تو رو خدا یه ذره اشکامو ببین .

ناکرده مرا وصل تو خوشنود برفتی ...

 

ای دیر به دست آمده بس زود برفتی

آتش زدی اندر من و چون دود برفتی

چون آرزوی تنگ دلان دیر رسیدی

چون دوستی سنگ دلان زود برفتی

زان ژیش که در باغ وصال تو دل من

از داغ فراق تو فراسود برفتی

ناگشته من از بند تو آزاد بجستی

ناکرده مرا وصل تو خوشنود برفتی

آهنگ به جان من دل سوخته کردی

چون در دل من عشق بیفزود برفتی