گل داوودی من

بی تو باران بوی تشنگی می دهد

گل داوودی من

بی تو باران بوی تشنگی می دهد

دلتنگتم داوودم .

 

چه روزهای قشنگی بود چه ساده شروع شد و چه ساده هم تموم شد !

من بودم ! داوود بود ! گلم بود ! زندگیم بود ! همه کسم بود ! دنیام بود !

اما حالا ...

من هستم ! داوود نیست ! گلم نیست ! زندگیم نیست ! همه کسم نیست ! دنیام نیست !

عشقمون خیلی قشنگ بود ! تو یه روز گرم تابستون شروع شد و تو یه روز ابری و سرد

پاییز تموم شد .

داودم رفت ! رفت و دیگه هم برنگشت !

رفت و من تنها شدم !

من و موندم یاد چشمای مهربونش !

من و یاد دستهای مهربون و گرمش !

داوودم ! برگ گلم ! بهترینم !

رفتی و حتی یه نگاهم نکردی !

رفتی اما من هنوز منتظرتم ... حالا که رفتی من با یادت زندگی می کنم !

جالا که نیستی دیگه کسی رو ندارم تا اسممو صدا کنه !

دیگه کسی رو ندارم تا با صدای گرمش بهم شب بخیر بگه !

رفتی و من موندم با یه بغض سنگین کع تو لحظات دلتنگیم می ترکه و بودنت رو

فریاد می زنه .

نمی دونم شاید یه روزی چشمت به این وبلاگ افتاد .

اگه دیدیش حداقل فقط بخونش !

عاشقانه دوستت دارم .

نظرات 4 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ق.ظ

دوست عزیز سلام . وبلاگ قشنگی دارید . امیدوارم عشقتون برگرده .

داوود جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

مینا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://love2life.blogsky.com

سلام عزیزم
چقدر نوشته هات واسم آشناست
چقدر غمگینی
نمی دونم غمگینتر از من هستی یا نه اما میدونم که یه بغض وحشی توی گلوی توست
عشق من هم یه روز سر زمستون منو بوسید و خدا حافظی کرد و رفت و رفت و رفت و رفت و رفت پیش خداش ...
نمی دونم الان پیش من هست یا نه؟
نمی دونم گل داوودی تو کجا رفته ؟
نکنه رفته باشه پیش امیر من؟
نه
نه خدا خدا میکنم که وقتی جوابمو دادی بگی نه خدا نکنه
و بگی که گل داوودیت یه جایی روی همین زمین و بین همین آدمهاست و ریشه هاش توی خاک همینجاست
ریشه های امیر من توی آسمونه و من اینجا چشم به راهشم.
بهم سر بزن

عشقم شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ

عزیزم چقدر حرفات واسم اشناست همون حرفایی که منم به عزیز خودم می گفتم که اخرش هر چی از دهنش در اومد بهم گفت و غکر کرد کسی رو دوست دارم اما من فقط اونو دوست داشتم میدونی اونا ان که لیاقت داشتن ما رو ندارن منم هنوز دوستش دارم اما......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد